מאת: מערכת דאבל פס | 28.06.26 | 14:41
רכש נוסף לנווה שאנן ועומרי ביטון. המגן בן לוי חתם היום (ראשון) באופן רשמי והצטרף לסגל של הקבוצה לקראת עונת המשחקים הקרובה.
בעונה שעברה, שיחק לוי במדי צעירי אום אל פאחם מליגה א' צפון. גם העונה ישאר במחוז הצפוני וינסה לעזור לקבוצה לשחזר את ההצלחה.
בנווה שאנן אמרו: "אנחנו שמחים שהצלחנו לצרף את השחקן, הוא יכול לעזור לנו מאוד מבחינה מקצועית. שיהיה בהצלחה".
תגובות
+ הוסף תגובה