גולן שאול עזב את עירוני אשדוד

לא יפתח את העונה. שאול לא יפתח את העונה. שאול
המאמן שקם משבעה לאחר פטירתו של אביו בחר שלא להמשיך במועדון בשל מחלוקות כספיות: "מאחל בהצלחה למועדון"

רק לפני חודש ימים הודיעה עירוני אשדוד על מינויו של המאמן גולן שאול, אך הבוקר (ראשון) נודע כי הצדדים יפרדו עוד לפני תחילת העוה.

המאמן קם משבעה על אביו ונפגש עם ראשי המועדון ושם הסתבר כי ישנם פערים תקציביים גדולים בין מה שהובטח לו ביום חתימת ההסכם ולכן הצדדים בחרו להיפרד בצורה הדדית.

שאול אישר את הידיעה ואמר: "אני מאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלא תדע צער
(עומרי: 14:06 28-06-2026)
איש יקר
2
אשדוד
(חיים: 14:07 28-06-2026)
אין כסף תקציב ליגה ג
3
מאמן מצויין
(שחר: 18:59 28-06-2026)
נקווה לטוב אי אפשר בלי תקציב

סקר דאבל פס

מי תעפיל לליגת העל?