בר איבגי חתם בהפועל אום אל פאחם

שחקנה החדש של פאחם (באדיבות המועדון) שחקנה החדש של פאחם (באדיבות המועדון)
מגנה של עירוני נשר בעונה שעברה הצטרף לקבוצה של תומר קשטן

הפועל אום אל פאחם ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה והודיעה על החתמתו של המגן בר איבגי, אחד משחקני ההגנה המנוסים והמוערכים בליגה א'. איבגי מגיע לאחר שבעונה החולפת לבש את מדי עירוני נשר.

הצטרפותו של איבגי מהווה הצהרת כוונות מצד אום אל פאחם, שצפויה להעמיד קבוצה חזקה ותחרותית. המגן מביא עמו ניסיון רב, היכרות עמוקה עם הליגות הנמוכות ויכולת להוביל מקצועית וחברתית את חדר ההלבשה.

בהפועל אום אל פאחם מאמינים כי הניסיון והאיכות של איבגי יסייעו לייצב את החלק האחורי של הקבוצה ולהעניק למאמן אופציה אמינה ומנוסה במערך ההגנתי. עבור המגן עצמו, מדובר באתגר חדש והזדמנות לקחת חלק בפרויקט שאפתני במועדון בעל מסורת וקהל גדול.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

מי תעפיל לליגת העל?