מאת: מיכאל וייסרמן | 25.06.26 | 07:51
עירוני רמת השרון ממשיכה להתחזק ומציבה הצהרת כוונות לקראת העונה הקרובה. לאחר צירופו של גיא עיני ביום שלישי, הודיעה הקבוצה על החתמה משמעותית נוספת בדמותו של הבלם פיליפ חאיכ.
חאיכ נחשב לאחד הבלמים הבולטים בליגה א' ורשם מספר עליות ליגה בשנים האחרונות. בעונה החולפת היה שותף לעלייתה של מכבי קריית גת לליגה הלאומית ואף שימש כקפטן הקבוצה.
למרות ההעפלה, החליט חאיכ שלא להמשיך עם קריית גת לליגה הלאומית בשל סיבות אישיות, ובחר להישאר בליגה א'. כעת הוא מצטרף לקבוצתו של אסי אלימלך, שממשיכה לבנות סגל איכותי לקראת העונה הבאה.
ברמת השרון לא עוצרים כאן, ובמועדון פועלים בימים אלה לצרף גם שוער בכיר שיחזק את הקבוצה לקראת פתיחת העונה.
תגובות
+ הוסף תגובה