כרמיאל ממשיכה להתחזק: שלושה שחקנים חתמו
שחקנה החדש של כרמיאל (באדיבות המועדון)
מאת: דאפר מחאמיד | 22.06.26 | 22:41
אגבריה, יאסין וצפריר הצטרפו לסגל של אורן פלאש
כרמיאל ממשיכה לבנות את סגלה לקראת העונה הקרובה בליגה א', ובימים האחרונים השלימה שלוש החתמות משמעותיות שמטרתן לחזק את חוליית ההגנה והחלק הקדמי.
הראשון להצטרף הוא הבלם אבראהים אגבריה, שחתם בקבוצה לאחר ששיחק בעונה האחרונה בנשר. אגבריה נחשב לשחקן בעל ניסיון בליגה א', ומאמינים בכרמיאל כי יכולותיו ההגנתיות והמנהיגות שלו יסייעו לקבוצה להשיג יציבות במרכז ההגנה.
החתמה נוספת היא של שחקן הכנף חוסין יאסין, שגם הוא מגיע מאתא/ביאליק. חוסין ידוע במהירותו וביכולתו לשחק בשני אגפי ההתקפה והוא צפוי להעניק לקבוצה עומק ואפשרויות התקפיות נוספות. אל השניים הצטרף גם שחר צפריר, שהגיע מאתא/ביאליק.
בכרמיאל ממשיכים לעבוד במרץ על השלמת הסגל, כשהמטרה היא להעמיד קבוצה תחרותית שתיאבק בצמרת ותציג כדורגל איכותי לאורך כל העונה.
תגובות
+ הוסף תגובה