העימות בין אלי יאני לסתיו שחם עולה מדרגה

סתיו שחם סתיו שחם
סתיו שחם המחזיק ב-45% ממניות הקבוצה הוציא הודעה לתקשורת בה הוא מבקש שאלי יאני יחזיר את חלקו, במידה ולא ככל הנראה יסיים את דרכו במועדון. יאני מצידו מנסה ליצור קשר עם שחם שמסרב לענות.

האם סתיו שחם בדרך החוצה? היום (רביעי) הוציא שחם הודעה לתקשורת בה הוא מבקש משותפו אלי יאני להחזיר את חלקו, במידה ולא, ישקול שחם את המשך דרכו במועדון.

ההודעה המלאה של שחם: ״מועדון הפועל כפר סבא עמד לפני שנה תחת סכנה קיומית כתוצאה מפסק דין של פיפא, פירוק שעבר המועדון וירידתו לליגה א׳.
 
הגעתי למועדון על מנת להצילו, לשקמו ולהחזירו לצמרת הכדורגל בישראל כראוי למועדון מפואר זה . ראיתי לנגד עיניי מועדון שפועל כמו חברה עסקית לכל דבר ועניין תוך שיתוף האוהדים והקהילה בשיקומו. בשנה האחרונה יישמתי זאת בהצלחה רבה תוך השקעה כספית ואישית עצומה. המועדון חזר לליגה המקצוענית בתוך עונה אחת בלבד, הקהל חזר בהמוניו ומחלקת הנוער החלה בתהליך שיקומה.
 
לעיתים טעיתי, מודה, זוהי שנתי הראשונה העולם הכדורגל, ויתכן שגם אטעה בעתיד, אך העשייה המרובה והעבודה עם הלב והרגש הובילו את המועדון להצלחה חסרת תקדים. תיכננתי עוד רבות עבור המועדון, הקמת צהרונים, קייטנות, הרחבת בית הספר לכדורגל והזנקת המועדון לגבהים חדשים בהם לא שהה מזה זמן רב.
 
לצערי, מזה תקופה, הנני נתון למתקפה חסרת תקדים מצד שותפיי, כולל הכפשת שמי הטוב באמצעי התקשורת, אשר גרמו לי להבין שחלומי, וחלומכם האוהדים, לא יוכלו להתגשם במתכונת הנוכחית.
 
אי לכך, אני מודיע בזאת שבמידה ומר אלי יאני לא יחזיר אליי את מניות המועדון שברשותו, אשר הוקצאו לו ללא כל תמורה וללא כל השקעה כספית מצידו, אני אודיע בתוך 7 ימים על המשך דרכי במועדון״.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כמו שני מאמנים בסוף יגיע פיצוץ והנה הוא בא
2
חבל
(כפיר: 21:07 14-05-2014)
הרסתם לנו את הלב
3
אלי יאני שחרר אותנו
(ירוק מבפנים אדום מבחוץ: 21:18 14-05-2014)
לא הגיוני שהוא נאחז במקום שלא רוצים אותו !
4
אלי תחזיר לו סתיו משיח
(הענק הירוק מעליה כפר סבא : 21:20 14-05-2014)
אלי יאני לא הבאת שקל ואתה רוצה לקבל החלטות .בעל המאה הוא בעל הדעה.אלי שלום ולהתראות .יצחק שום ברוך הבא .או אי'צה רוגק.
5
סתיו שחם =הראל רייכמן
(מורדי ועקנין : 21:21 14-05-2014)
האיש קיבל רגליים קרות לא רוצה להשקיע .עשה דברים יפים כעת תמשיך .הקבוצה הייתה ותהיה לפניך אל תאיים .הבטחת ליגת האלופות תעמוד במילתך .
6
דחוף מגשר חייבים את שניהם
(דני מוסקוביץ : 21:22 14-05-2014)
אלי מלך סתיו משיח חייבים סולחה .הכל הורס גיא בלום הכל .
7
כפס הייתה ותהיה לפני ואחרי שניהם
(גידי אלפרוניץ: 21:23 14-05-2014)
סתיו אתה בעל הבית אתה מחליט וקובע .עם כל הכבוד לאלי יאני שברח להפועל תל אביב , לביתר ירושלים ולטייבה אתה הקובע .רוצים ליגת העל .
8
אלי יאני המלך הבילתי מעורער של כפר סבא
(איכס שחם לך לך הביתה: 21:27 14-05-2014)
9
שחם תרגיע מגלומן שכמוך
(שואל: 23:52 14-05-2014)
10
שחם לך הביתה!
(ירוקי: 00:04 15-05-2014)
הרגת אותנו כבר! לך הביתה! לא רוצים אותך בכפר סבא!
11
הנה זה מגיע
(שאולי : 00:29 15-05-2014)
גם בלום אל הלשכה עוד יגיע
12
צריכים להתפשר בחיים.
(דני: 09:10 15-05-2014)
13
מאמן במחלקה
(דודו חלף : 09:12 15-05-2014)
אני מקווה שתסתדרו בשביל המועדון בשביל העיר . אני גדלתי במועדון ותושב הוד השרון השכנה הקטנה . חבל יהיה עכשיו .אחרי שהוד השרון עלו לליגה א ביתר כפר סבא קבוצה מצויינת הקבוצה והמועדון יילכו אחורה . אני הייתי רוצה שיתוף פעולה אזורי . שהמועדון יחזור לימיו.
14
המשך מאמן במחלקה
(דודו חלף : 09:17 15-05-2014)
אחרי עונה מופלאה חבל להרוס הכול שוב . בתור אחד שאוהב את המועדון ולא יודע מה יהיה עתידו מקווה שהוא יחזור ליום שלהיות גדול כמו בעבר . ושיהיה שמח באיזור בשנה הבאה אם עוד עליות. ליגה גם של הפועל גם הוד השרון וגם ביתר . בהצלחה בשנה הבאה לכולם .
15
אל הלשכה
(ג.בלום: 09:40 15-05-2014)
אני הולך אל הלשכה
16
ככה ייעשה לאיש שגירש אותי
(חנן קהלו: 09:40 15-05-2014)
17
בוא אלינו
(שי : 10:25 15-05-2014)
עזוב הכל ובוא למכבי יפו אנחנו משפחה אחת גדולה ותקבל עזרה בכל דבר ואהבה ללא גבול. היידה יפו אימפריה !!!
18
סכסכן גדול
(פילקס נעים: 13:19 15-05-2014)
פילקס סכסכתה בינהם יא אפס
19
אלי יאני חולה כסף
(שחקן עבר: 21:23 15-05-2014)
"הסמל" ידע תמיד לברוח ולעשות בעיות ליאיר לויטה. תמיד הסתכל על השחקנים הצעירים סביבו כעל אפסים. מתנשא, יהיר, וחפרן בלתי נלאה. הסמל לא היה כל כך הרבה שנים במשחק של כפר סבא...בניגוד לעופר נוסובסקי ומוטי שמגיעים תמיד למשחקים. אם אין אינטרס נשארים בבית.
20
עם כל הכבוד הוא בעל המאה ולך יאני עם כל הכבוד והרצון הטוב אין את הכסף להשקיע במועדון הזה שחייב לעלות לליגת על
21
בן חמו
(אוהד: 23:18 17-05-2014)
מדוע ראש העיר לא מתערב וסוגר את הסגה הזו.
22
אלי יאני ומחלקת הנוער
(מיקי: 11:40 19-05-2014)
אלי יאני כמנהל מקצועי נכשל בגדול לא נכח במיגרשים לא היגיב בזמן למאמנים כושלים אין ספק אלי יאני אכזבה גדולה .

סקר דאבל פס

מי תעפיל לליגת העל?